Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

Abból futsz, amit megeszel

2012.08.21. 08:00 iramszarvas

Ulrik sajnos elkötelezte magát egy másik blog pörgetésére, amíg vissza nem tér a hazai pályára, emberhátrányban vagyunk kénytelenek valami érdekeset kihozni. Annak idején a blog beharangozójában ezt írtam:

Mindezeken túl terveink szerint lesz minden, ami a futással és a felkészülésünkkel kapcsolatos, versenykritikától és edzéstervektől kezdve a cipőkön és kütyükön át a futós zenékig és a gélekig.

Nos, eddig inkább edzéstervekről és versenykritikákról esett szó, meg némi zenei aláfestésről, egyéb dolgokról nem. Így UB után, az új felkészülési szezon előtt érdemes másról is beszélni. Elhatároztam tehát, hogy új tesztsorozatot indítok, méghozzá fogyókúrás menükről.

Az ötletet az adta, hogy munkahelyem új helyre költözött, így ki kell kísérleteznem egy új modellt az ebédelésem megoldásához. Már korábban is gondolkodtam különböző ételfutárcégek kipróbálásán, hát most itt az alkalom. Elsősorban olyanokat keresek, melyek kifejezetten fogyókúrás ételeket kínálnak – egyrészt mert a futás és a fogyókúra gyakran kapcsolódik össze egymással, másrészt mert ezek remélhetően egészséges ételek. TDFw_135a.jpgMivel ezek csak ebédek, azt nem tesztelem, hogy valóban fogyok-e tőlük, inkább a minőséget vizsgálom. A gasztronómiai élményen túl arra figyelek, hogy mennyire lakok jól tőle, illetve hogy mennyire tűnik valóban egészségesnek.

Az első áldozatom a GastRoyal által működtetett Zsírégetőklub volt. Sajnos igezi fogyókúrás menüjük csak teljes napi van, öt étkezéssel, erre pedig nem volt szükségem. Végül a Fitt-lesz ételeknél maradtam (néhány helyen írják, hogy ennek van kétfogásos menüváltozata is, de ilyet nem találtam), ezekből válogattam a 33. hétre. Az ételeknél a kalória mellett a felszívódó szénhidrát értékét is mutatják grammban – őszintén szólva nem tudom, ezzel pontosan mit kellene kezdeni.

Hétfő Sajttal töltött, rántott csirkemell, rizi-bizi (kcal: 750 ch: 79) 860 Ft

A rizi-bizi kissé száraz, a csirkemell sem különösebben izgalmas, de rossznak sem mondható. Nem tűnt nagy adagnak, de 12 körül fogyasztottam, és még fél hat körül sem éreztem magam éhesnek, ami azért nagy dolog. Hiányérzet: semmiféle salátaféleség nem volt az adagban.

Kedd Rántott pulykamell, paradicsommal, feta sajttal töltve, petrezselymes burgonya (kcal: 700 ch: 80) 880 Ft

A „paradicsommal” ígéretesen hangzott, gondoltam, ez az adag fitneszesebb lesz, legalább egy fél szem paradicsomra számítottam. Csalódnom kellett: az imádnivaló zöldséget (mások szerint gyümölcsöt) mindössze két cafat képviselte a fetasajt mellé begyömöszölve. A krumplit kellemesen feldobta a zöldfűszerezés, éhes se nagyon maradtam, bár a munkaidő vége előtt azért már jelzett a gyomrom.

Szerda Szárnyashússal rakott zöldségek (kcal: 670 ch: 39) 810 Ft

Eddig a legízletesebb fogás, karfiollal, répával, brokkolival, és hús se csak mutatóba akadt. Viszont a doboz alig háromnegyedét töltötte ki, hamar el is fogyott. Három körül már ki kellett rohannom lenyomni két őszibarackot.

Csütörtök Rántott sertésborda, zöldséges jázminrizs (kcal: 700 ch: 82) 820 Ft

Úgy látszik, ráéreztek, mi volt az előző napi kifogásom, mert egy szép nagy rántott szelet volt a dobozban, és a zöldséges (répa, borsó) rizs is kiadós volt. Azért akkora adag nem volt, hogy ne bírjam megenni. Ízre kellemes.

Péntek Csípős, fűszeres, sült csirkeszárnyak, könnyű burgonyapüré (kcal: 570 ch: 39 ) 760 Ft

Három darab csirkeszárny volt, kellemesen csípősek, de nem igazán eredeti fűszerezéssel. Ehhez mérten megfelelő adag krumplipüré, tulajdonképpen először éreztem a héten, hogy tényleg tartalmas az adag.


Összefoglalva azt mondanám, hogy éppenséggel nem rossz, annyira azonban nem jó, hogy felhagyjak a kereséssel. Ha viszont megmaradnék ennél, vacsorára valót is rendelnék – legalábbis jelenleg. Fogyókúrázós adagoknak valószínűleg tényleg megteszik. Nem mondom, hogy bárkit is rábeszélnék, de esetleg egy próbát megér.

Elvben. A Fitt-lesz menü ugyanis erre a hétre már eltűnt, helyette van Topdate. Ebből viszont biztos nem rendelnék. Elvből.

Szólj hozzá!

Címkék: étkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr384710473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása