Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

Berlin Maraton értékelés

2012.11.01. 06:11 ulrik

Korábban már írtam a Berlin Maratonról, hogy hogyan is éltem, mik történtek. Következzék most a Versenyverseny, azaz a verseny értékelése.

 


1. Helyszín (-1 – +2)

A Maratont Berlin legszebb részein vezetik végig, végig a látványosságok mellett. A Brandenburgi-kapu a cél előtt nem sokkal igazán jelképes. Aki futott már itt, az megerősítheti, hogy így kell ezt! Ezért kap erre 2 pontot.

2. Útvonal (-1 – +2)

Nem nagyon lehetne fogást találni az útvonal kijelölésén. Ez egy ilyen szintű és ilyen létszámú versenyen azt hiszem, nem is csoda. 2 pont

3. Frissítés (-1 – +2 pont)

A frissítőpontok kellően sűrűen helyezkedtek el, pontosan lehetett tudni, hogy mikor jönnek és az út melyik oldalán találjuk majd. Volt víz, iso és banán (én csak ezeket fogyasztottam, a szőlőcukorról már leszoktam). Illetve a verseny kétharmadánál Powerbar gél volt a frissítés. Mindenki annyit vehetett itt, amennyit csak akart. Ennek annyi negatív következménye volt, hogy a pont után 1-2 km igazán ragacsos utat okozott. 2 pont

4. Csomag (-1 – +2)

A rajtcsomagba nem sok minden került, néhány szórólap és reklámanyag. A célban víz és egy kis édesség fogadott minket. De semmi extra. 0 pont


5. Póló (-1 – +2) 

Nem volt a rajtcsomagban alapban póló, 20-25 euróért lehetett külön vásárolni előre vagy a helyszínen technikai és pamutpólót. A méretezéssel volt némi gond, mert nagyobbak, mint általában ilyen méretűek. 1 pont

6. Öltözködés és higiénia (-1 – +2) 

Német precizitás. Bár olyan, hogy elegendő toi-toi, nem létezik, nekem nem okozott gondot ez sem. Rengeteg sátor, több mobil (sátras) zuhanyzó, amit olyan helyekre húztak fel, ahol alapban semmi nincs. Hasonló katonai sátras megoldással dolgoznak Bécsben is. 2 pont

7. Ár (-1 – +2)

Drága. Ha hozzáveszem a kiegészítőket: póló, utazás, gravírozás stb., akkor pláne. De ez mégiscsak a Big 5 egyik állomása. Ez egy utazás. 0 pont

8. Extrák (-1 – +2)

Extra maga a verseny, a 40.000 indulóval és a helyszín. Az útvonal mellett végig sok néző, zenészek. Csodás hangulat. Kísérőesemények is akadtak bőven: görkorcsolya-maraton, hatalmas expo stb. Ennél többet nem nagyon lehetett volna nyújtani. 2 pont

9. Hangulat (-1 – +2)

A hangulat leírhatatlan. Egyrészt a rengeteg induló, a közel 1 millió néző az utcákon. Ehhez jöttek a szervezett elemek is, pl. a zenészek. 2 pont

10. Szubjektív értékelés (-1 – +2)

Aki szereti az utcai versenyeket és nem zavarja a tömeg, annak egyértelműen ajánlani tudom. Bár elvileg gyors pálya, a sok ember miatt nem biztos, hogy itt kell PB-t megpróbálni. Aki maratonokat fut, annak szerintem "kötelező" egyszer itt is járnia. 2 pont

Összegzés

15 pontot adtam. Életem egyik meghatározó versenye. Nyilván ebben benne van az a misztikus érzés, hogy Berlin az egyik legnagyobb verseny a világon, itt futották a jelenlegi világcsúcsot. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Értékeljétek Ti is! Előre is köszönjük a válaszokat! Előtte olvassátok el kérlek az értékelési szabályokat is.

Szólj hozzá!

Címkék: berlin maraton értékelés ulrik

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr74874036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása