Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

Kikelet félmaraton, Baja

2012.03.28. 08:00 iramszarvas

Idén másodszorra rendezték meg Baján a Kikelet félmaratont. Bár úgy tűnt, az első alkalom nem tette közismertté, már a mezőnyön végigtekintve is látszott, hogy rengeteg komoly versenyző érkezett.

 1. Helyszín (-1 – +2)

Túloznék, ha azt állítanám, nehéz mihez hasonlítani a bajai táj szépségét, de kétségkívül kellemes a helyszín, ráadásul a pálya változatos is volt, futottunk természetközeli környezetben és a városközpontban is. 1 pont

2. Útvonal (-1 – +2)

Míg esztétikai szempontból mindenképpen támogatható az útvonal kijelölése, futás szempontjából már nem annyira: a talaj nem volt mindenhol a futásra legalkalmasabb. Ráadásul két kört kellett futni, igaz, legalább nem pontosan ugyanazon az útvonalon. Viszont eltévedni semmiképpen nem lehetett, így jár az 1 pont.

3. Frissítés (-1 – +2 pont)

Azt nem tudtam felmérni, milyen sűrűn voltak a frissítőpontok, de úgy éreztem, összességében elég sűrűn. Az már nem annyira tetszett, hogy csak izo és víz volt, illetve egyetlen helyen találtam mazsolát. Később viszont mások mondták, hogy volt banán is – én nem láttam. Így jogos az 1 pont.

4. Csomag (-1 – +2)

A csomag a pólón kívül lényegében csak Mogyi termékmintákat tartalmazott: mazsola-mogyoró-mandula keveréket, illetve szotyit. Az előbbi kitűnő ajándék futóknak, az utóbbi kevésbé. Jóindulattal 1 pont.

5. Póló (-1 – +2)

Fehér pamutpóló, elől viszonylag visszafogott jelvényekkel, hátul viszont telerakva reklámokkal, melyek külön-külön sem lennének esztétikusak, így azonban a „festéshez jó lesz” kategória. Jó szívvel nem adnék érte pontot. 0 pont.

6. Öltözködés és higiénia (-1 – +2)

Öltöző, zuhanyzó elvben volt, de ennyi versenyzőre alig néhány zuhanyzó: inkább csak illúzióról beszélhetünk. Ráadásul a starthelytől néhány száz méterre ott volt egy uszoda, mely pangott az ürességtől. Igazán jó lett volna, ha sikerül tető alá hozni valami olyasmit, mint Kaposvárott0 pont.

 7. Ár (-1 – +2)

Az ár 3500 forint volt, ha az ember elég korán nevezett, ami barátinak mondható. Igaz, a kézbe kapott dolgok ára ezt az összeget aligha érte el. 1 pont.

8. Extrák (-1 – +2)

Az extrák közül kiemelendő a remek és a hely szelleméhez illő halászlé. Ráadásul a szervezők nagyon kedvesen és rugalmasan kezelték a fizetéssel kapcsolatos problémákat. Szívesen adok 2 pontot.

9. Hangulat (-1 – +2)

Bár különösebb panaszra nincs okom, nem éreztem, hogy a versenynek különösebb hangulata lett volna. Az hagyján, hogy nem álltak drukkerek tömegei az utak mentén, ilyesmire nincs igényem. De a város lakói inkább zavaró, furcsa eseményként tekintettek a versenyre. Ezzel sincs bajom, korábban bizonyára én sem viselkedtem volna másképp, de a hangulatot azért nem emelte. Ráadásul hallottam egy esetről, hogy egy gyengébb futót valami suhanc olyasmivel gúnyolt, hogy milyen képet vág futás közben. Ilyennel most találkozom először. 0 pont

10. Szubjektív értékelés (-1 – +2)

Maga a verseny mindezek ellenére szimpatikus volt, én megfontolásra mindenképpen ajánlanám. 1 pont

Összegzés

Kis verseny, vegyes tapasztalatok. Összesen 8 pont, amiről így együtt úgy érzem, hogy kevesebb, mint amennyit önállóan adtam volna – ha összevetjük Kaposvárral, ez három ponttal kevesebb, ami ebben a rendszerben nem kevés. Ebből azonban két pont az öltözők és zuhanyzók problematikusságából ered, ami – köszönhetően a közeli uszodának – pénzért ugyan, de áthidalható. 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr124342384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása