Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

VegaFOOD: welcome and good bye!

2013.08.26. 08:00 iramszarvas

Korábban már írtam az ételfutárokkal kapcsolatos tapasztalataimról, a Zsírégetőklubról és az Ízvarázslóról. Miután jól bevált kedvenc ételfutárom, a még meg nem énekelt KétkerÉtkem jó ideje nyári álmát alussza, megint újjal kellett próbálkoznom: a Nyersétel Akadémia (sic!) keltette fel a figyelmemet, tőlük pedig a VegaFOODon keresztül lehet rendelni.

A csonka héten csütörtökre és péntekre rendeltem. Csütörtökön már reggel nyolckor csengett a telefon, hogy a futár nem tud bejutni. Hát, nagy meglepetés, hogy reggel nyolckor még nincs senki az irodában... Még sosem tapasztaltam, hogy ételfutár ilyen korán érkezne. Amikor jött közölte is velem, hogy ő be akar jutni a lépcsőházba, és ha nincs ott senki, majd a kilincsen hagyja kaját, mert ő bizony korán jön, kilencre a Nyugatiban kell lennie. Egy héten egyszer majd később jön, és akkor beszedi az egész heti pénzt. (Mondjuk nem tom, mi van, ha kedden kiderül, hogy csütörtökön nem jövök be, és lemondom a rendelést. Lehet, hogy erre is van megoldás, de ez már nem fog kiderülni.)

Csütörtökre két dolgot rendeltem: Kapros cukkinikrémleves (590), ill.  Baszmati rizs paprikával és uborkával (590 ft). Utóbbi nem a nyersételéktől volt. A leves elég ízletes volt, kivéve maguk a cukkiniszeletek, melyek teljesen íztelenek voltak. A rizs hasonlóan izgalmatlan volt. Ami igazán zavart, hogy mindkét kaja nyersanyagtartalma kb. 100-200 ft között lehetett, a többit valószínűleg a csomagolásért és a kiszállításért fizettem.

201308231319.jpgPéntekre egy Mandulasajt + Mexikói csípős ropogós kombó volt 990 ft-ért (ez is nyersételes volt). Nem, nem arról van szó, hogy nekiestem, és csak a felénél jutott eszembe, hogy lefényképezzem – a kép a felbontás utáni azonnali állapotot mutatja. Rendkívül ízletes volt, és meg sem tudom saccolni, hogy mennyibe kerül egyébként a mandulasajt. Elismerem, hogy ha egy étteremben hoznák ki előételnek, akkor nem is drágállnám. Na de hogy hétköznapi ebédre ennyi pénzért ilyen mennyiséget hozzanak ki, az az én szememben pimaszság. Legalább némi salátalevelet gyömöszköltek volna még mellé – ez az árat sem növeli különösebben, viszont felturbózza a látványt, és egy kis vitamint is juttat a szervezetnek. De nem. Csalódottan meg kell tehát állapítanom, hogy a Nyersétel Akadémiával és a VegaFOODdal való futó kapcsolatom ezennel véget ért.

Szólj hozzá!

Címkék: étkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr495476580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása