Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

Ez volt az első! Nomád Baradla Underground Trail értékelése

2012.10.03. 07:33 Vitja

Nomád Baradla Underground Trail

Még augusztus elején küldött Ulrik egy versenykiírást, ami igencsak felkeltette az érdeklődésemet, rögtön be is neveztem arra tekintettel, hogy az első 300 nevezést fogadják el. Végül közel 200-an neveztünk. Abban a szerencsében részesültem, hogy az 1-es rajtszámot kaptam meg, Ulrik helyett. Pannonfunk nem tartott velünk, míg Iramszarvas Pakson vett részt az Atomfutáson. Értékelésre fel!

1. Helyszín (-1 – +2)

Ulrik: Maga a csoda. Már az erdei részen is hatalmas élmény a futás, a Barlang azonban mindent visz! 2 pont

Vitja: Az Aggteleki-karszt barlangrendszer nem véletlenül része a világörökségnek. Maga az Aggteleki Nemzeti Park engem leginkább a Bükk lankáira emlékeztetett. 2 pont  


2. Útvonal (-1 – +2)

Ulrik: Nekem végig volt nyulam, de egyúttal szerencsém is, ugyanis az útvonal kijelölésébe még hiba csúszott. Sajnos nem én tévedtem el a Barlangban, jó lett volna lent többet bolyongani. 0 pont

Vitja:  Az útvonal megfelelő kiszalagozása révén biztonsággal lehetett haladni egy kivételével, ahol bizony többen eltévedtek. Nem beszélve az élmezőny földalatti eltévedéséről. 0 pont 

3. Frissítés (-1 – +2 pont)

Ulrik: Szerintem minden igényt kielégített. 2 pont

Vitja:  10 km-nél egy helyen terülj-terülj asztalkám fogadott, ami a megerőltető barlangi felmászást  követően jókor volt jó helyen. 2 pont

4. Csomag (-1 – +2)

Ulrik: Nem volt csomag. 0 pont

Vitja: Nem volt csomag. 0 pont

5. Póló (-1 – +2)

Ulrik: Szép, pamutpóló. 1 pont

Vitja: Tetszetős, de nem technikai. 1 pont

6. Öltözködés és higiénia (-1 – +2)

Ulrik: A kempingben barátok szállásán oldottuk meg, mások is hasonlóan. 2 pont

Vitja: A rajt és a cél a kemping területén volt, ahol mi egy pompás alpesi rönkfaházban szálltunk meg, a rajtszám bemutatásával igen kedvező feltételekkel.   2 pont

 7. Ár (-1 – +2)

Ulrik: A különlegességével összevetve teljesen rendben volt: 1 pont

Vitja: Nekem ajándék volt. Mondhatni a barlang belépő drágább. 2 pont 

8. Extrák (-1 – +2)

Ulrik: Az egész verseny hangulata és a helyszín adta az extrát. Nálam ez 1 pont

Vitja: A péntek esti barlangszakasz  bejárása (sajna mi nem értünk oda), gyermek futam, Carlos és Papp Gergő UTMB-s beszámolója, Németh Csabi kisugárzása, a szállás kedvezmény és a Borsodi támogatása egyértelműen 2 pontot érdemel.

9. Hangulat (-1 – +2)

Ulrik: Családias, baráti hangulat. Mondhatni a szokásos terepfutás érzés :) 2 pont

Vitja: A terepversenyeken megszokott baráti, házibulis jelleg itt is érvényesült. Családias eseményen a kicsik is jól érezték magukat. 2 pont

10. Szubjektív értékelés (-1 – +2)

Ulrik: Ez is bekerült a KIHAGYHATATLAN kategóriába :) Jövőre újra! 2 pont

Vitja:  Szeretném, ha ez a verseny a szeptemberi programok meghatározó eseményévé válna minden évben. Barlangban futni különleges élmény, igaz az emberfia szíve szerint megállna és csak ámulna-bámulna. Aki teheti jöjjön, lásson, fusson! 2 pont

Összegzés

Ulrik: Nagyon hangulatos, nagyon látványos verseny. Egyértelműen ajánlom mindenkinek. Első alkalommal szervezték meg, lesz ez még jobb is. Mondom ezt úgy, hogy ezek a hibák engem közvetlenül nem érintettek. 13 pont

Vitja:  A terepfutás népszerűsítésére ideális ez a verseny: maga a helyszín elbűvölő és a táv is  teljesíthető, annak aki heti egy-két alkalommal hajlandó terepen is edzeni. A versenyszervezők rutinja, szaktudása (lsd. Nomád Mátrabérc Trail) megfelelő biztosítéka annak, hogy remek versenyen vehetünk részt.  Ha tehetem minden évben elindulok itt. Remélhetőleg lesz rá alkalom. 15 pont

Értékeljétek Ti is a versenyt! Előre is köszönjük a válaszokat! Előtte olvassátok el kérlek az értékelési szabályokat is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr34800306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása