Utunk Ultrába

Négy elszánt futó nekivág, hogy 4*53 kilométerben fussa le az Ultrabalatont. 2012. június 30.

Friss topikok

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • gigabursch: Sose felejtem el! Az Újpest-öbölben készültünk az ifi OB-re, amikor az MTK-s öregfiúk betétdeltek ... (2020.02.15. 10:22) Tamás
  • Zsalapa: @Zsalapa: mármint Verigának gratulálok :D (2019.06.20. 13:53) A Jedi visszatér - Veri rögös útja az UTH-ig

Utolsó kommentek

  • iramszarvas: A heti 60–70 km szerintem teljesen jó. Mint fejtegetem, függő szerintem sosem voltam, max. tényl... (2020.11.11. 19:37) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: @iramszarvas: én még maratont sem futottam, max 30 km, heti 60-70, ha van társaság. vagy leszoktun... (2020.11.10. 18:39) Kis magyar addiktológia
  • iramszarvas: "Nem is értem, hogyan juthat eszébe egy filozófiai doktornak az a képtelenség, hogy ezen a napon m... (2020.11.02. 06:29) Koló forever
  • iramszarvas: @rrroka: Köszi a kérdést. Legutóbb Spar Bp Maraton óvatos, pulzuskontrollos futással, a végén kil... (2020.10.30. 20:55) Kis magyar addiktológia
  • rrroka: Hogy állsz most? (2020.10.02. 21:03) Kis magyar addiktológia
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyelv és sport

Nincs megjeleníthető elem

Közeli helyeken, dombokon, hegyeken

2014.12.31. 08:19 Vitja


Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy novemberben, illetve decemberben lakóhelyem közelében is megfelelő futórendezvényekre, illetve teljesítménytúrákra leltünk. Ennek örömére a szokásos versenybeszámolók mellett igyekszem jobban bemutatni ezeket a hozzám közeli helyeket.

NASZÁLY TRAIL

A Piros85 teljesítését követően egy kis lazulást engedélyeztem, hogy testem és lelkem is feltöltődjön. Ez sajnos, alkati adottságaimnak köszönhetően néminemű testsúlygyarapodást is okozott. 5 nap futásnélküliséget követően a Gödi Futókörrel kocogtam először, majd ismét edzésbe álltam tudva, hogy a lakóhelyemhez közeli Naszályban, a tavaly debütált NaszályTrail ismét megrendezésre kerül és célom nem lehet más, mint hogy a tavalyi tejesítésemet /3:15:56/ felülmúljam.  Mielőtt a verseny részleteibe merülnénk, ismeretterjesztő jelleggel szeretnék egy-két gondolatot megosztani a számomra oly kedves hegyről, ahol a leggyakrabban végzem a terepedzéseimet. 

Naszály a Dunakanyarban elhelyezkedő, úgynevezett Duna-balparti rögök legmagasabb és egyben legismertebb tagja. A Vác fölött sasbércként emelkedő hegy 652 m-rel magasodik a tenger szintje fölé.
Természetföldrajzi értelemben a Cserháthoz sorolják, bár földtani felépítése a hegység fiatal törmelékes üledékes és vulkáni kőzetekből álló főtömegétől drasztikusan különbözik. E szerint a beosztás szerint a Naszály a hegység legnyugatibb és egyben legmagasabb tagja: fő csúcsa 652 m magas, de a két kisebb csúcs (Szarvas-hegy 562 m;Látó-hegy 534 m) is jóval magasabb a Dunakanyar egyéb kilátópontjainál (Szent Mihály-hegy 484 m, Nagy-Villám377 m).

naszalyhegy.jpgMagyarország tájainak földtani körzetbeosztása szerint Cserhátnak csak a földrajzi értelemben vett tájegység kelet–délkeleti részét tekintjük; az északi és nyugati részeket Nógrádi-dombság néven vonjuk össze. A Duna-balparti rögöket önálló szerkezeti egységnek tekintjük.

Forrás: Wikipédia

Személy szerint én roppant hálás vagyok az Ökofutás aktivistáinak, hogy megteremtették ezt a versenyt. Profizmusukra jellemző, hogy annak ellenére, hogy idén második alkalommal került megrendezésre a futóünnep, a hazai terepfutóversenyek történetében először történt meg az a csoda, hogy már az előnevezés időszakában megteltek a rajtlisták és ha jól emlékszem a verseny előtt két héttel új nevezés nem került elfogadásra. Ez a tény egyfelől rossz hír a későn ébredőknek, másfelől bölcs, megfontolt szervezést sejtet. A verseny népszerűsége köszönhető annak is, hogy mindenki megtalálhatja a szintjének, kedvének megfelelő távot (L: 50 km, M: 25 km, S: 17,6 km) és gondolva az utánpótlásra a gyerekfutamon is sok nebuló vehet részt. A frissítő pontokon a terepversenyeken megszokott széles választékú terülj-terülj asztalkám, a célban forró tea, leves, befutó ajándék (idén csősál) és kulturált zuhanyzási lehetőség várt minket.

naszalyrajt.jpgNa de mielőtt célba érnénk, lássuk, hogy mit is hozott ez a verseny. A gyakori terepedzéseknek köszönhetően a helyszín sok meglepetést nem tartogatott, éppen egy héttel korábban futottuk be a pályát a Naháton is bemutatott futótársakkal. Kingával és Gáborral szinte végig együtt haladva 3 óra 21 perc alatt értünk vissza Katalinpusztára. Igaz nem zsigereltük ki teljesen magunkat, de azért jól elfáradtunk. Mesterünkkel éppen azt elemeztük, hogy ideális körülmények között 3 óra körüli teljesítés sem lenne nagy meglepetés.
A rajtban nagyon sok régi ismerőssel, futótárssal köszöntöttük egymást. A rajt előtt a gödi futótársakkal összeálltunk egy fotó kedvéért, majd régi kenus sporttársammal a bombaformában lévő, egy héttel korábban félmaratoni csúcsát megdöntő Paféval tettem meg az első métereket. Mondhatni ideális körülmények között futhattunk, a talajviszonyok is kielégítőek voltak. Nem kezdtem túl erősen, figyelembe véve az aktuális edzettségi állapotomat is. Kb. 3 km után értem utol Györgyit és Lajost, ők ezúttal az idén bemutatkozó S távon próbáltak szerencsét. Nem sokára Kuris Oszi ért utol, akivel próbáltam lépést tartani. Oszi egyenletes tempójának köszönhetően értem utol Kingát, majd legnagyobb meglepetésemre a Váci Jedik közül Bálintot, továbbá az első csúcshódítást követően lefele haladva a bokáját kímélő Csabit is. A gyors frissítésnek köszönhetően Oláh Andrist is sikerült karon fognom, akivel jó ideig együtt nyomultunk.

naszaly.jpg

Talán a Látóhegy felé vezető sziklás meredély jelenti a legintenzívebb részét a pályának, igaz a Naszályra vezető facsúsztatón sem lehet könnyen kihűlni. Ez is kell ahhoz, hogy a verseny 900 méteres szintje valahogy összejöjjön. A Naszály csúcsán Csanya azzal fogadott, hogy a 4. (!) helyen haladok, igaz ugyanezt mondta mind az előttem haladóknak, mind az utánam következőknek is. A csúcsról lefele haladva sikerült előzésbe fognom, majd szintén az idei év újításaként a 2. frissítőponton feltöltöttem az energiaraktárt, hogy a Gyadai-rét sunyi emelkedőjét is megfelelő tempóban tudjam teljesíteni. Nem állítom, hogy a tanösvényre érve jól esett még a futás, de a 3 óra körüli teljesítés motiváló hatása mozgósította bennem a maradék energiákat. A célegyenes kapujában Bálint kedves neje érdeklődött ura helyzetéről. Megnyugtattam, hogy rögtön itt lesz szeme-fénye. (A szintén jelenlévő örökifjú Jenő bá szerint azonban nagy baj lehet Bálinttal, ha már én is előtte vagyok.) A célba érve - 3:04:33 - ocsúdtam fel, hogy Bálint pont egy perccel mögöttem ért be Kingával együtt. 
A 103 célba érkező induló közül a 28. helyezésemre nem panaszkodhatok, figyelembe véve azt is, hogy roppant erős mezőny  gyűlt össze a versenyen. Váci Jedi futótársaim közül Mesterünk a 3. /2:20:40 /, Veriga (nem csak Csanya szerint) a 4. /2:23:27/., Anti a 10. /2:36:08/, Fecó a 12. /2:40:49/, Gábor a 22. /2:57:48/, Bálint a 29. /3:05:33/, Kinga a 30. /3:05:47/, míg az óvatosan futó Csabi a 37. /3:10:09/ helyen ért célba. 

FERATHLON

ferathlon1.jpg

A Gödi Futókör két lelkes aktivistája Feri és Jenő gondolt egy nagyot; név-, illetve szülinapjukra is tekintettel egy ünnepi futófesztivál szervezésébe fogtak. Ha jól tudom eredendően háziversenynek indultunk, de az idő haladtával egy közel 15 km-es közös futássá szelídültünk, nagyrészt a Fétis crossfutás pályáján haladva megközelítve Göd legmagasabb pontját a Jancsihegyet is, amelynek történetét a Gödi Almanach meséli el:

"Van Göd határában /vagy talán a jelenlegi közigazgatási határon túl! egy magas domb, a jelenlegi új /régi/ temetőtől Csomádra vezető út mellett. Ezt a dombot "Jancsi hegy" - nek hívja a nép. A dornb nevének "származását" egy régi legenda tartalmazza. 
Legendánk abból az időből származik, amikor a török hódoltság legvégén Göd falu a templomával együtt elpusztult, lakóit kiirtották, vagy néhányuk elmenekült. 
Ebből a faluból menekült a Csomád - Fót közötti erdőkbe feleségével és néhány birkájával egy életben maradt jobbágy, Jancsi. Épített maguknak egy kis kunyhót, a birkáknak egy hodály t és az akkor gazdátlan erdők tisztásain legeltette birkáit és tengette életét. Ez a Jancsi juhász szorgalmas, de Istentől meglehetősen elrugaszkodott és vele állandóan perben álló ember volt. Ha meleg volt, ha hideg, ha esett, ha fújt, vagy a birkákkal volt valami baj, mindig az Istent szidta. 
Történt egyszer, hogy egy szép napon Jancsi juhász kihajtotta birkáit legelni. A birkák legelés közben lassan haladtak mind messzebb és egy tágasabb tisztásra értek, melynek egyik oldalán egy jó magas domb volt. Jancsi felment a domb tetejére, onnan jól belátta a nyáját, leheveredett vagy állt, mikor, hogy tartotta kedve. Kutyája elintézte helyette a terelgetést. Megszerette Jancsi ezt a helyet, elsősorban a jó kilátás miatt, másrészt a legelő miatt is. Ezután gyakran hajtotta ide a nyáját. 
Egyik napon Jancsi a "hegy" tetején állt, kezében a rézkampóval ellátott juhászbotja. Látja ám, hogy a Duna felől nagy fekete felhő jön nagy gyorsasággal és már villámlik is erősen. Nagy haragra geljedt és elkezdte a pörlést az Istennel, hangosan kiabálva szidta a közeledő vihart, amely már ott is volt. Az ég dörgött nagyokat, villámlott, az eső nagy cseppekben esni kezdett, néhány villám a közelben csapott le. Jancsi csak állt a domb csúcsán és megpróbálta túlharsogni az égzengést, szidta az Istent, hogy ilyen vihart hozott rá. A birkák - ahogy ilyenkor szoktak - szorosan egymáshoz bújtak, csendben állták a vihart. Egy nagy dörrenés után Jancsi botját az ég felé emelte és egy szörnyűt káromkodott. Ebben a pillanatban egy villám kék fénye cikázott át az égen és a domb csúcsán álló Jancsiban fejezte be útját. A vihar amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is múlt, a birkák is újra legelni kezdtek, csak Jancsi állt ott élettelenül, mozdulatlanul a domb csúcsán. Kövé változott. Aki arra jár most is láthatja a domb csúcsán azt a nagy kőoszlopot, ami valaha az Istenkáromló Jancsi juhász volt, figyelmeztetve az embereket arra, hogy az Istennel való pörlekedés nem marad büntetlenül. 
A nép a magas dombot, melyen a kőoszlop áll, ma is Jancsi hegynek hívja. Hivatalosan a katonai és egyéb térképeken a domb "Juhászhalom" néven szerepel.
A történet háromszáz év alatt legendává szelídült, valóságtartalma valószínűleg annyi, hogy a magas és akkoriban kopasz domb tetején álló, fémfejű juhászbotját a kezében tartó juhászt a villám agyoncsapta. Ami a kőoszlopot illeti, lehetett az egy Vácot - az akkori Gödöt - Gödöllővel, Fóttal összekötő út melletti magas domb tetején egy kőkereszt és a ma látható kőoszlop annak egy töredéke, vagy egy Mária - Terézia királynő által elrendelt térképészeti felmérés háromszögelés i pontját jelölő kő, vagy egy régi birtokhatár kőoszlopa."

ferathlon2.jpg

A Ferathlon néven meghirdetett futásunk bázisa, azaz rajtja és célja is a Termálfürdőnél volt, gondolva arra is, hogy a célba érést követően milyen jól fog esni egy finom brügölés. Abban maradtunk, hogy mindenki hozz magával frissíteni valót, hogy éhen-szomjan ne maradjunk. Mivel a pálya pont a mi utcánkban is haladt arra gondoltam, hogy egy feltételes, meglepetés frissítőpontként egy kis forralt borral tegyük emlékezetessé ezt a napot. Természetesen egy saroknyival távolabb hivatalos ellenőrzőpontunk is volt, csoportunk házaspárjának Zsókának és Kálmánnak is köszönhetően. Éppen sötétedett mire célba értünk és a terepfutóversenyeken megszokott kínálatot is felülmúlta az a bőség, amivel elhalmoztuk magunkat. És a  végén a brüg valóban mennyei volt.

BÖRZSÖNY VULKÁNTÚRA

A Börzsönyt ismerő sporttársaknak és blogunk olvasóinak sem kell külön bemutatni a Vulkántúrát. Két évvel ezelőtt Iramszarvassal teljesítettük igen zord körülmények között ezt a könnyűnek egyáltalán nem mondható pályát (41,6 km, 2216 m szint) kerek 10 óra alatt.

gy1.jpgA Naszály Trail óta nem jártam terepen, persze nem álltam le teljesen, minden esetre sokáig nem éreztem az erőt magamban a Vulkántúra teljesítéséhez, azonban a Lavaredoról érkező visszaigazolást jelként értékeltem; a Dolomitokhoz vezető úton az első lépést a Vulkán túrán kell megtenni! Mester, Veriga és Bálint hívó szavai is megerősítették bennem az eltökéltséget. Reggel a közös rajt előtt az anyagcsere folyamatok felgyorsultak bennem, többször is jelenésem volt a piszoárnál, aggódtam nehogy vírus legyen a háttérben. Kicsit a rajtot is elcsúsztattuk emiatt, de szerencsémre mindenki türelmes volt hozzám. Titkon reméltem, hogy Bálinttal sikerül lépést tartanom, de 3-4 km után éreztem, hogy Bálint tempója most nem hasonlít az enyémhez. Kissé zavaró volt az is, hogy több kilin keresztül zsibbadtak a lábfejeim, a Naszály Trailhez hasonlóan. Talán a kompressziós zokni nincs jó hatással rám? Nagyhideghegyre érve /1:10/ Sanyival váltottuk egymást az ellenőrzőponton, majd a csekkolást követően abban a felejthetetlen élményben volt részem, hogy Mesterünket láttam csúcsot hódítani, aki  a bokasérülését követően ezt a túrát kihagyva, óvatosan a dózerúton kímélte magát. Biztatása roppant motiválóan hatott: "Már Csóványoson kéne lenned!"

gy2.jpg

A napsütötte havas táj látványa - amiben idén február óta még nem volt részem - lenyűgözött, igaz a csúszós pálya nagyobb figyelmet érdemelt, így kissé óvatosan haladtam. Pont 2 óra alatt értem fel a Csóványosra, ahol az UTMB hős Börcsök Andrissal találkoztam és sikerült a tempóját felvennem, így ismét futásnak éreztem a mozgásom; ez végig kitartott a Vilatiig /2:52/ tartó lejtmenetben, majd kissé meghökkentem, hogy a patakot átszelő két gerendán többen "lovagolva" haladtak át. Ismét váltottuk egymást Sanyival a checkpoint-on. Egy kulacs tea és zsírósdeszka vételezését követően jóllakottan lódultam neki az emelkedőnek. Gyönyörű napos időben Hollókő előtt értem be Sanyit, aki éppen napozott. Emlékszem két éve itt sűrű havazás és pofába vágó jeges szél fogadott, bizony a Börzsönynek több arca is van. Sanyival megbeszéltük, hogy mi történt a legutóbbi két találkozásunk, a Terep50 és a Naszály Trail között. Arra a közös nevezőre jutottunk, hogy nem ezen a túrán kell szétcsapatni magunkat. Éppen azon gondolkodtam, hogy ezen a túrán a gödi társak hol maradnak el, mikor Györgyibe (a gyönyörű képeket ő kapta el) és Mátéba futottam. Salgóvár megmászását követően arra lettem figyelmes, hogy egészen jól érzem magam. Magyarvölgyben /4:54/ feltöltöttem a raktárakat, majd a hosszú sunyi dózerúton igyekeztem javarészt futva haladni. Egy kis srácot is leelőztem, aki max. 12 éves lehetett. Letérve a dózerről a Bányapusztai emelkedőn a kis srác utolért kezében egy erdei botocskával. Nagyon brutálisan nyomta, a kis srác pillanatok alatt nagy hős lett a szemembe. Elérkeztem a 2 évvel ezelőtti emlékeim szerint legnehezebbnek tartott szakaszhoz.  Itt látszott a jég legnagyobb pusztítása a fákon.
jegtores.jpg
Végül meglepően gyorsan felértem Nagyhideghegyre /6:22/, sokkal hosszabb emelkedőre emlékeztem. Kicsit aggódva indultam el lefelé és a felvonó alatt valóban igen tré volt a pálya, Magastax előtt majdnem elvágódtam, de végül a bottal sikerült korrigálnom, így megúsztam esés nélkül a túrát. A kék-kereszten kifejezetten élveztem a mocsárjárást, a zúgó patak hangja nyugalmat, harmóniát árasztott. A Cseresznyefa parkolót követően kicsit meghajtottuk a végét a Naszály-trailen megismert /szintén 4. helyen haladó/ Tanár Úrral, 5 perc körüli kilik is kicsúsztak még, de ha őszinte vagyok, azért a már nagyon örültem annak, hogy a stoppert megállíthattam, ami 7:18:35-öt mutatott. Sajna ágfagyásnak köszönhetően a szokásos útvonal nem volt igazán járható, így +2 kilivel megtoldottuk a menetet, ezért a végén 43,59 km-t és 2160 m szintet mutatott az óra.

FÓTI-SOMLYÓ 30

oreghegy.jpg
Tavaly abban a kegyben részesültünk, hogy házhoz jött egy teljesítménytúra, a Fóti-Somlyó 30 Göd és Gödöllő között került megrendezésre december legvégén. Oláh Andrissal teljesítve a túrát meg is beszéltük, hogy jövőre sem hagyhatjuk ki ezt az élményt. S lőn december vége, ígéretünket betartva a németországi maratonokat közösen teljesítő osztálytársammal, Bazsival kiegészülve ismét a résztvevők között találjuk magunkat. Idén Gödöllő és Szilasliget között meghúzott pályán, az Öreg-hegy, Margita, Veresegyház, Csomád, Fóti-Somlyó, Mogyoród és Gyertános kilátó érintésével teljesítettük a 34,44 kilit 512 m szintet is megmászva.
Mielőtt a részletekbe bonyolódnánk, ismét engedjétek meg nekem, hogy bemutassam a túra névadóját a Fóti-Somlyó "hegyet", megfűszerezve  egy érdekes gasztronómiai különlegességgel is.

Budapesttől északra fekszik a fővárosi agglomeráció egyik legnépesebb városa, Fót. A közel húszezer lakosú település legértékesebb természeti képződménye a Somlyó-hegy. Bár 287 méteres magasságát tekintve nem minősül hegynek, a hagyományok miatt mégis megőrizte nevét. Területe 282 hektárt foglal magába, így a Gödöllői-dombvidék legkisebb önálló tagja. Kőzetanyaga elsősorban miocén mészkő, édesvízi mészkő és andezittufa. (Az emberi mohóság szimbólumaként a domb déli lejtőin két elhagyatott andezitbánya pihen, de ezeken túl a gyönyörű táj fogadja az odaérkezőt.) Csúcsán egy Árpád-korabeli kétsáncos vár romjai állnak.
A somlói galuska a magyar cukrászat egyik legismertebb készítménye és „Magyarország kedvenc süteménye”. Piskótatésztából készül csokoládéöntettel és tejszínhab díszítéssel. Az 1950-es évek végén a Gundel étterem legendás főpincére, Gollerits Károly találta ki a somlói galuskát. Gollerits 16 évig volt a Gundel étterem vezető főpincére, a megvalósítás azonban Szőcs József Béla cukrászmester érdeme volt, aki a Gerbeaud cukrászdában töltött tanulóévek után került a Gundelbe. Az új desszerttel, az 1958-as brüsszeli világkiállításon nagy sikerrel és szakmai díj elnyerésével szerepelt. A nevet is ő adta a süteménynek, méghozzá a fóti Somlyó nevű dombról, amelynek lábánál évtizedek óta élt a közeli Kisalag városrészben, ahol később a saját cukrászdája is működött.

Forrás: Wikipédia

medveotthon.jpg
Nyolc óra után kicsivel rajtoltunk és az első km-eken bizony még a kesztyűben is fázott a kezem, igaz -8 fokban ezen nincs miért csodálkoznunk. Ellenben a gyönyörű napos idő hamar feledtette velünk a hideget és mivel a futásnak köszönhetően a hőtermelésünk is beindult hamarosan egész jól éreztem magam, ahogy az Öreg-hegyre  /307m/ felértünk. Ahogy tavaly is megszokhattuk, ezen a túrán kímélve a humán erőforrást, a 11 ellenőrző pontból 9-en az ellenőrző lapon feltett kérdésre kellet megtalálni a helyes választ, bizonyítva, hogy teljesítjük a túrát. Itt például, hogy milyen színű a csúcskő teteje, a Margita Geotoronynál /344m/ az emléktáblán található név, míg Veresegyházán a játszótéren a csúszda színe volt a megfejtés. 
Év végi hangulatunknak megfelelően beszélgetősre vettük a tempót, aminek következtében alacsony pulzusszámmal égettük az ünnepi kalóriákat. Andris volt olyan kedves, hogy előző nap az itinerrel telefonta telefonját, így nem nagyon tévedtünk el. Utunk a Medveotthonon keresztül vezetett, ahol farkasok is tanyáztak  és olyan üvöltésben részesítettek, amelyet Jack London is megirigyelt volna.
gyertanynos_1.jpg
Csomádon az ellenőrzőkérdés a gázjelzőoszlopon található szolgáltató nevére irányult, majd a tavalyi útvonalra csatlakozva haladtunk tova, míg a Fóti-Somlyó aljához nem értünk. Idén Fótfürdő felől indult a csúcstámadás. A Csúcson /288m/ ért be minket ismét egy eltévelyedő futópáros, akik az 50-es túrán indultak. Lefele haladva Mogyoród felé vettük az irányt.  Közben Bazsi vádlija kezdett görcsölni, majd Andris lyukasztotta ki a nadrágját, így jól esett a cukrászdába felkínált tea&sütemény is. Gyertyánosra /326m/ felérve idén szerencsésebbek voltunk, mint tavaly; a kilátót nyitva találtuk. A Makovecz Imre által tervezett organikus stílusú, 2002.-ben átadott kilátó igen csak elhanyagolt állapotú, a vakolat omladozik és hát a falépcső sem volt bizalomgerjesztő. Ennek ellenére felmásztunk a toronyba és bizony nem csalódtunk a kilátásban.
Innen alig 3,5 km volt a cél, de jégtörésnek köszönhetően egy darabon a csipkebogyóbokrok között majdhogynem kúszva tudtunk csak haladni, majd  a Hungaroringet érintve értünk Szilasligetre rajtolásunkat követően 4 óra 41 perc múlva.
A Piros85 óta eltel közel két hónap alatt kereken 400 km-t futottam, így az éves számláló 2641 km-t mutat. 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utunkultraba.blog.hu/api/trackback/id/tr697016011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása